Looking For Anything Specific?

احسان کوراهیه - او همان فرد مشکی‌پوشی است که به نوعی به این درگیری دامن می زند و مستندساز سپاهان را هل می.

احسان کوراهیه - او همان فرد مشکی‌پوشی است که به نوعی به این درگیری دامن می زند و مستندساز سپاهان را هل می.. همچین احسان کوراهیه و یاسر جمال بافقی نیز هر یک به ترتیب به شش ماه و سه ماه محرومیت از ورود به ورزشگاههای فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می. همچین احسان کوراهیه و یاسر جمال بافقی نیز هر یک به ترتیب به شش ماه و سه ماه محرومیت از ورود به ورزشگاههای فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می. همچین احسان کوراهیه و یاسر جمال بافقی نیز هر یک به ترتیب به شش ماه و سه ماه محرومیت از ورود به ورزشگاههای فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می. همچنین احسان کوراهیه و یاسر جمال بافقی نیز هر یک به ترتیب به شش ماه و سه ماه محرومیت از ورود به ورزشگاههای فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می. همچنین احسان کوراهیه و یاسر جمال بافقی نیز هر یک به ترتیب به شش ماه و سه ماه محرومیت از ورود به ورزشگاه‌های.

همچین احسان کوراهیه و یاسر جمال بافقی نیز هر یک به ترتیب به شش ماه و سه ماه محرومیت از ورود به ورزشگاههای فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می. همچین احسان کوراهیه و یاسر جمال بافقی نیز هر یک به ترتیب به شش ماه و سه ماه محرومیت از ورود به ورزشگاههای فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ 200 میلیون ریال و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می شوند. همچنین احسان کوراهیه و یاسر جمال بافقی نیز هر یک به ترتیب به شش ماه و سه ماه محرومیت از ورود به ورزشگاه‌های فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می. همچین احسان کوراهیه و یاسر جمال بافقی نیز هر یک به ترتیب به شش ماه و سه ماه محرومیت از ورود به ورزشگاههای فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ 200 میلیون ريال و یکصد میلیون ريال جریمه نقدی محکوم می شوند. همچین احسان کوراهیه و یاسر جمال بافقی نیز هر یک به ترتیب به شش ماه و سه ماه محرومیت از ورود به ورزشگاههای فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می.

اعلام آرای دیدار سپاهان و پرسپولیس محرومیت یک جلسه ای حسینی و پورقاز برگزاری بازی دو تیم در زمین بی طرف 6 و 3 ماه محرومیت برای عوامل متفرقه خبرگزاری فارس
اعلام آرای دیدار سپاهان و پرسپولیس محرومیت یک جلسه ای حسینی و پورقاز برگزاری بازی دو تیم در زمین بی طرف 6 و 3 ماه محرومیت برای عوامل متفرقه خبرگزاری فارس from media.farsnews.ir
همچنین احسان کوراهیه و یاسر جمال بافقی نیز هر یک به ترتیب به شش ماه و سه ماه محرومیت از ورود به ورزشگاه‌های فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می. همچین احسان کوراهیه و یاسر جمال بافقی نیز هر یک به ترتیب به شش ماه و سه ماه محرومیت از ورود به ورزشگاههای فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می. همچنین احسان کوراهیه و یاسر جمال بافقی نیز هر یک به ترتیب به شش ماه و سه ماه محرومیت از ورود به ورزشگاه‌های فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ 200 میلیون ریال و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می. همچین احسان کوراهیه و یاسر جمال بافقی نیز هر یک به ترتیب به شش ماه و سه ماه محرومیت از ورود به ورزشگاههای فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ 200 میلیون ريال و یکصد میلیون ريال جریمه نقدی محکوم می شوند. همچین احسان کوراهیه و یاسر جمال بافقی نیز هر یک به ترتیب به شش ماه و سه ماه محرومیت از ورود به ورزشگاههای فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می. در این ارتباط احسان کوراهیه و یاسر جمال بافقی نیز هر یک به ترتیب به ۶ ماه و ۳ ماه محرومیت از ورود به ورزشگاه‌های فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال و یک صد میلیون ریال جریمه نقدی. همچنین احسان کوراهیه و یاسر جمال بافقی نیز هر یک به ترتیب به شش ماه و سه ماه محرومیت از ورود به ورزشگاههای فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می. همچین احسان کوراهیه و یاسر جمال بافقی نیز هر یک به ترتیب به شش ماه و سه ماه محرومیت از ورود به ورزشگاههای فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می.

همچین احسان کوراهیه و یاسر جمال بافقی نیز هر یک به ترتیب به شش ماه و سه ماه محرومیت از ورود به ورزشگاههای فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ 200 میلیون ريال و یکصد میلیون ريال جریمه نقدی محکوم می شوند.

همچین احسان کوراهیه و یاسر جمال بافقی نیز هر یک به ترتیب به شش ماه و سه ماه محرومیت از ورود به ورزشگاههای فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ 200 میلیون ريال و یکصد میلیون ريال جریمه نقدی محکوم می شوند. همچین احسان کوراهیه و یاسر جمال بافقی نیز هر یک به ترتیب به شش ماه و سه ماه محرومیت از ورود به ورزشگاههای فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می. همچنین احسان کوراهیه و یاسر جمال بافقی نیز هر یک به ترتیب به شش ماه و سه ماه محرومیت از ورود به ورزشگاه‌های فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می. در این ارتباط احسان کوراهیه و یاسر جمال بافقی نیز هر یک به ترتیب به ۶ ماه و ۳ ماه محرومیت از ورود به ورزشگاه‌های فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال و یک صد میلیون ریال جریمه نقدی. همچین احسان کوراهیه و یاسر جمال بافقی نیز هر یک به ترتیب به شش ماه و سه ماه محرومیت از ورود به ورزشگاههای فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می. همچین احسان کوراهیه و یاسر جمال بافقی نیز هر یک به ترتیب به شش ماه و سه ماه محرومیت از ورود به ورزشگاههای فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می. احسان کوراهیه که اولین بار تصویر او از سوی بخش رسانه ای باشگاه سپاهان منتشر شد و سپس در برنامه فوتبال برتر محمد حسین میثاقی به صورت ویژه به آن پرداخت، حالا همه او را به خاطر اتفاقات بازی. همچین احسان کوراهیه و یاسر جمال بافقی نیز هر یک به ترتیب به شش ماه و سه ماه محرومیت از ورود به ورزشگاههای فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می. همچین احسان کوراهیه و یاسر جمال بافقی نیز هر یک به ترتیب به شش ماه و سه ماه محرومیت از ورود به ورزشگاههای فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ 200 میلیون ریال و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می شوند. همچین احسان کوراهیه و یاسر جمال بافقی نیز هر یک به ترتیب به شش ماه و سه ماه محرومیت از ورود به ورزشگاههای فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می. همچنین احسان کوراهیه و یاسر جمال بافقی نیز هر یک به ترتیب به شش ماه و سه ماه محرومیت از ورود به ورزشگاه‌های. حضور احسان کوراهیه در این لیست به عنوان یکی از اعضای باشگاه پرسپولیس پاسخی به گمانه زنی های اخیر است. همچین احسان کوراهیه و یاسر جمال بافقی نیز هر یک به ترتیب به شش ماه و سه ماه محرومیت از ورود به ورزشگاههای فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ 200 میلیون ریال و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می شوند.

همچین احسان کوراهیه و یاسر جمال بافقی نیز هر یک به ترتیب به شش ماه و سه ماه محرومیت از ورود به ورزشگاههای فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ 200 میلیون ریال و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می شوند. همچین احسان کوراهیه و یاسر جمال بافقی نیز هر یک به ترتیب به شش ماه و سه ماه محرومیت از ورود به ورزشگاههای فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می. همچنین احسان کوراهیه و یاسر جمال بافقی نیز هر یک به ترتیب به شش ماه و سه ماه محرومیت از ورود به ورزشگاه‌های فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ 200 میلیون ریال و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می. همچین احسان کوراهیه و یاسر جمال بافقی نیز هر یک به ترتیب به شش ماه و سه ماه محرومیت از ورود به ورزشگاههای فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ 200 میلیون ریال و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می شوند. همچنین احسان کوراهیه و یاسر جمال بافقی نیز هر یک به ترتیب به شش ماه و سه ماه محرومیت از ورود به ورزشگاه‌های.

کمیته انضباطی پرسپولیس سپاهان و استقلال را نقره داغ کرد محرومیت برای متخلفان خبرگزاری تکاور
کمیته انضباطی پرسپولیس سپاهان و استقلال را نقره داغ کرد محرومیت برای متخلفان خبرگزاری تکاور from takavarnews.ir
همچین احسان کوراهیه و یاسر جمال بافقی نیز هر یک به ترتیب به شش ماه و سه ماه محرومیت از ورود به ورزشگاههای فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می. احسان کوراهیه که اولین بار تصویر او از سوی بخش رسانه ای باشگاه سپاهان منتشر شد و سپس در برنامه فوتبال برتر محمد حسین میثاقی به صورت ویژه به آن پرداخت، حالا همه او را به خاطر اتفاقات بازی. وحید امیری، سعید آقایی و احسان کوراهیه فرد همراه تیم پرسپولیس در پایان بازی این تیم برابر سپاهان با تصویر بردار اصفهانی درگیر شدند و دوربین این تصویر بردار شکسته شد و به همین علت او از این ۳. همچین احسان کوراهیه و یاسر جمال بافقی نیز هر یک به ترتیب به شش ماه و سه ماه محرومیت از ورود به ورزشگاههای فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می. همچنین احسان کوراهیه و یاسر جمال بافقی نیز هر یک به ترتیب به شش ماه و سه ماه محرومیت از ورود به ورزشگاه‌های فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ 200 میلیون ریال و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می. همچین احسان کوراهیه و یاسر جمال بافقی نیز هر یک به ترتیب به شش ماه و سه ماه محرومیت از ورود به ورزشگاههای فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می. همچین احسان کوراهیه و یاسر جمال بافقی نیز هر یک به ترتیب به شش ماه و سه ماه محرومیت از ورود به ورزشگاههای فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می. همچنین احسان کوراهیه و یاسر جمال بافقی نیز هر یک به ترتیب به شش ماه و سه ماه محرومیت از ورود به ورزشگاههای فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می.

همچین احسان کوراهیه و یاسر جمال بافقی نیز هر یک به ترتیب به شش ماه و سه ماه محرومیت از ورود به ورزشگاه‌های فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می.

وحید امیری، سعید آقایی و احسان کوراهیه فرد همراه تیم پرسپولیس در پایان بازی این تیم برابر سپاهان با تصویر بردار اصفهانی درگیر شدند و دوربین این تصویر بردار شکسته شد و به همین علت او از این ۳. همچین احسان کوراهیه و یاسر جمال بافقی نیز هر یک به ترتیب به شش ماه و سه ماه محرومیت از ورود به ورزشگاههای فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می. همچین احسان کوراهیه و یاسر جمال بافقی نیز هر یک به ترتیب به شش ماه و سه ماه محرومیت از ورود به ورزشگاههای فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می. همچین احسان کوراهیه و یاسر جمال بافقی نیز هر یک به ترتیب به شش ماه و سه ماه محرومیت از ورود به ورزشگاههای فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می. همچین احسان کوراهیه و یاسر جمال بافقی نیز هر یک به ترتیب به شش ماه و سه ماه محرومیت از ورود به ورزشگاه‌های فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می. در نقش جهان هم جریمه شد. همچنین احسان کوراهیه و یاسر جمال بافقی نیز هر یک به ترتیب به شش ماه و سه ماه محرومیت از ورود به ورزشگاه‌های فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می. همچین احسان کوراهیه و یاسر جمال بافقی نیز هر یک به ترتیب به شش ماه و سه ماه محرومیت از ورود به ورزشگاههای فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ 200 میلیون ریال و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می شوند. حضور احسان کوراهیه در این لیست به عنوان یکی از اعضای باشگاه پرسپولیس پاسخی به گمانه زنی های اخیر است. همچین احسان کوراهیه و یاسر جمال بافقی نیز هر یک به ترتیب به شش ماه و سه ماه محرومیت از ورود به ورزشگاههای فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ 200 میلیون ریال و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می شوند. همچنین احسان کوراهیه و یاسر جمال بافقی نیز هر یک به ترتیب به شش ماه و سه ماه محرومیت از ورود به ورزشگاه‌های فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ 200 میلیون ریال و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می. همچین احسان کوراهیه و یاسر جمال بافقی نیز هر یک به ترتیب به شش ماه و سه ماه محرومیت از ورود به ورزشگاههای فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می. همچنین احسان کوراهیه و یاسر جمال بافقی نیز هر یک به ترتیب به شش ماه و سه ماه محرومیت از ورود به ورزشگاه‌های.

همچین احسان کوراهیه و یاسر جمال بافقی نیز هر یک به ترتیب به شش ماه و سه ماه محرومیت از ورود به ورزشگاههای فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ 200 میلیون ریال و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می شوند. همچین احسان کوراهیه و یاسر جمال بافقی نیز هر یک به ترتیب به شش ماه و سه ماه محرومیت از ورود به ورزشگاههای فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می. همچین احسان کوراهیه و یاسر جمال بافقی نیز هر یک به ترتیب به شش ماه و سه ماه محرومیت از ورود به ورزشگاههای فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می. همچین احسان کوراهیه و یاسر جمال بافقی نیز هر یک به ترتیب به شش ماه و سه ماه محرومیت از ورود به ورزشگاه‌های فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می. افزون بر این احسان کوراهیه (پرسپولیس) و یاسر جمال بافقی (سپاهان) هر یک به ترتیب به شش ماه و سه ماه محرومیت از.

سپاهان از افشین پیروانی شکایت قضایی می کنیم ورزش سه
سپاهان از افشین پیروانی شکایت قضایی می کنیم ورزش سه from static.farakav.com
همچین احسان کوراهیه و یاسر جمال بافقی نیز هر یک به ترتیب به شش ماه و سه ماه محرومیت از ورود به ورزشگاه‌های فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می. همچین احسان کوراهیه و یاسر جمال بافقی نیز هر یک به ترتیب به شش ماه و سه ماه محرومیت از ورود به ورزشگاههای فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ 200 میلیون ریال و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می شوند. همچین احسان کوراهیه و یاسر جمال بافقی نیز هر یک به ترتیب به شش ماه و سه ماه محرومیت از ورود به ورزشگاههای فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می. در این ارتباط احسان کوراهیه و یاسر جمال بافقی نیز هر یک به ترتیب به ۶ ماه و ۳ ماه محرومیت از ورود به ورزشگاه‌های فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال و یک صد میلیون ریال جریمه نقدی. همچین احسان کوراهیه و یاسر جمال بافقی نیز هر یک به ترتیب به شش ماه و سه ماه محرومیت از ورود به ورزشگاههای فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ 200 میلیون ریال و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می شوند. همچین احسان کوراهیه و یاسر جمال بافقی نیز هر یک به ترتیب به شش ماه و سه ماه محرومیت از ورود به ورزشگاههای فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ 200 میلیون ریال و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می شوند. حضور احسان کوراهیه در این لیست به عنوان یکی از اعضای باشگاه پرسپولیس پاسخی به گمانه زنی های اخیر است. در نقش جهان هم جریمه شد.

همچین احسان کوراهیه و یاسر جمال بافقی نیز هر یک به ترتیب به شش ماه و سه ماه محرومیت از ورود به ورزشگاههای فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ 200 میلیون ریال و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می شوند.

وحید امیری، سعید آقایی و احسان کوراهیه فرد همراه تیم پرسپولیس در پایان بازی این تیم برابر سپاهان با تصویر بردار اصفهانی درگیر شدند و دوربین این تصویر بردار شکسته شد و به همین علت او از این ۳. همچین احسان کوراهیه و یاسر جمال بافقی نیز هر یک به ترتیب به شش ماه و سه ماه محرومیت از ورود به ورزشگاههای فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می. همچین احسان کوراهیه و یاسر جمال بافقی نیز هر یک به ترتیب به شش ماه و سه ماه محرومیت از ورود به ورزشگاههای فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ 200 میلیون ریال و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می شوند. همچین احسان کوراهیه و یاسر جمال بافقی نیز هر یک به ترتیب به شش ماه و سه ماه محرومیت از ورود به ورزشگاه‌های فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می. همچین احسان کوراهیه و یاسر جمال بافقی نیز هر یک به ترتیب به شش ماه و سه ماه محرومیت از ورود به ورزشگاههای فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ 200 میلیون ریال و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می شوند. همچین احسان کوراهیه و یاسر جمال بافقی نیز هر یک به ترتیب به شش ماه و سه ماه محرومیت از ورود به ورزشگاههای فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ 200 میلیون ریال و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می شوند. همچین احسان کوراهیه و یاسر جمال بافقی نیز هر یک به ترتیب به شش ماه و سه ماه محرومیت از ورود به ورزشگاههای فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می. همچنین احسان کوراهیه و یاسر جمال بافقی نیز هر یک به ترتیب به شش ماه و سه ماه محرومیت از ورود به ورزشگاه‌های فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ 200 میلیون ریال و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می. همچین احسان کوراهیه و یاسر جمال بافقی نیز هر یک به ترتیب به شش ماه و سه ماه محرومیت از ورود به ورزشگاه‌های فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می. همچین احسان کوراهیه و یاسر جمال بافقی نیز هر یک به ترتیب به شش ماه و سه ماه محرومیت از ورود به ورزشگاههای فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ 200 میلیون ريال و یکصد میلیون ريال جریمه نقدی محکوم می شوند. همچین احسان کوراهیه و یاسر جمال بافقی نیز هر یک به ترتیب به شش ماه و سه ماه محرومیت از ورود به ورزشگاههای فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می. افزون بر این احسان کوراهیه (پرسپولیس) و یاسر جمال بافقی (سپاهان) هر یک به ترتیب به شش ماه و سه ماه محرومیت از. همچین احسان کوراهیه و یاسر جمال بافقی نیز هر یک به ترتیب به شش ماه و سه ماه محرومیت از ورود به ورزشگاههای فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ 200 میلیون ريال و یکصد میلیون ريال جریمه نقدی محکوم می شوند.

همچین احسان کوراهیه و یاسر جمال بافقی نیز هر یک به ترتیب به شش ماه و سه ماه محرومیت از ورود به ورزشگاههای فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ 200 میلیون ریال و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می شوند احسان.. همچین احسان کوراهیه و یاسر جمال بافقی نیز هر یک به ترتیب به شش ماه و سه ماه محرومیت از ورود به ورزشگاههای فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می.

Posting Komentar

0 Komentar